auto sportowe

auto sportowe

niedziela, 10 czerwca 2012

Bezpieczeństwo pasażerów


Temat poruszany bardzo często to właśnie bezpieczeństwo pasażerów. Przed każdym długim weekendem policja i media przestrzegają przed wsiadaniem do samochodu na podwójnym gazie i zachowaniem maksymalnego bezpieczeństwa. Wiadomo, że jest to czas wyjazdów oraz urlopów, wzmożony ruch, nieznajomość trasy – to wszystko powoduje, ze na drogach jest bardziej nerwowo, a co za tym idzie, bardziej niebezpiecznie. Tak więc przed wyjazdem na drugi koniec polski czy też kontynentu należy zrobić maksymalnie wszystko, aby zwiększyć bezpieczeństwo nie tylko swoje, ale i pasażerów. Takie elementy jak zapięte pasy to podstawa – nawet w czasie długiej jazdy należy przestrzegać tej zasady. Warto zabrać ze sobą nie tylko GPS, ale także mapy, aby w sytuacji, kiedy nasze urządzenie nawigacyjne nas zawiedzie, mieć się czym wesprzeć. Kolejnym elementem jest etyka na drodze, o której kierowcy tak często zapominają. Przez grzeczność i uprzejmość można ominąć naprawdę wiele sytuacji niebezpiecznych, w tym groźnych wypadków.

1 komentarz:

  1. Ogólnie samo bezpieczeństwo jazdy jest czymś niezwykle ważnym i muszę przyznać, że jeśli chodzi o mnie to ja także zawsze mam przy sobie numer do pomocy drogowej. Nawet niedawno miałam okazję zadzwonić do https://www.pomocdrogowalublin.pl/ gdy moje auto nagle stanęło na drodze.

    OdpowiedzUsuń