auto sportowe

auto sportowe

środa, 13 czerwca 2012

Najmodniejsze kolory aut

Przyjęło się, że w Polsce samochody wysokich klas są koloru czarnego. To zupełnie inaczej niż na kontynencie amerykańskim. Tam kolorem prestiżowym są samochody koloru… białego. Każdy kraj i naród ma swoje tradycje, dlatego też można dostrzec pewne zróżnicowanie nie tylko w preferowanych markach samochodów kupowanych przez poszczególne narody, ale również w kolorach. Niektóre kolory są postrzegane jako typowo kobiece - zielony, różowy to kolory szczególnie polecane dla pań. Jednak najbardziej eleganckim kolorem samochodu i tak pozostaje kolor czarny, który kojarzy się z wysokim stanowiskiem w firmie (przykładowo). Oczywiście nie zawsze tak jest. Ale stereotypy często zwyciężają, jak to w życiu bywa. Modnym kolorem samochodu ostatnio staje się również kolor czerwony, który zdecydowanie przyciąga wzrok i jest szeroko lubiany zarówno przez panie jak i przez panów – tyczy się to szczególnie aut sportowych, które często są sprzedawane tylko w tych kolorach – można zobaczyć przeważnie samochody typu Ferrari w tym kolorze.

4 komentarze:

  1. Faktycznie same kolory samochodów są czymś niezwykle ważnym, ale niestety czasami nasz lakier wymaga poprawek. Ja już nawet miałam okazję oddać moje auto do malowania do http://autoserwiskrak.pl/ i teraz wygląda bardzo ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie dla mnie kolor raczej nie ma większego znaczenia i jestem zdania, że bardzo ważną sprawą jest to aby wiedzieć co zrobić w przypadku awarii pojazdu. Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest skontaktowanie się z pomocą drogową http://www.pomocdrogowapoznan.pl/ gdyż oni zawsze potrafią być na czas i miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak naprawdę sam kolor może i jest ważny, ale dla mnie również liczy się to, aby moje auto było jak najdłużej bezawaryjne. Fajnie, że w każdym razie pomoc drogowa https://robex-pomocdrogowa.pl/ bez najmniejszego problemu jest w stanie przyjechać i szybko odholować zepsuty samochód.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skorzystałem z usług https://vikingskupaut.pl/ i jestem bardzo zadowolony z ich podejścia do klienta i szybkości działania. Oferują uczciwe ceny i profesjonalną obsługę. Proces sprzedaży samochodu był prosty i bezproblemowy, co bardzo doceniam. Polecam ich wszystkim, którzy chcą sprzedać swój samochód szybko i bez zbędnych formalności.

    OdpowiedzUsuń