auto sportowe

auto sportowe

poniedziałek, 18 czerwca 2012

Etyka na drogach

Ważnym zagadnieniem na drogach nie tylko polskich ale i zagranicznych jest etyka. Zachowanie etyczne to coś, czego niestety wielu kierowcom brakuje. Może to być spory problem, ponieważ akurat przez nerwowość i zdenerwowanie powodowane jest dużo wypadków. Wykłócanie się, bijatyki i inne zamieszki przy stłuczkach – to spory problem. Z jednej strony trudno może być zachować spokój przy wypadku, ale z drugiej strony agresywne zachowanie nic nie załatwi, a może tylko pogorszyć sytuację. Warto również pamiętać o etyce zagranicą. Co kraj to zachowania – przykładowo we Włoszech jazda Włochów wydaje się być bardzo dynamiczna i nerwowa, co po części wynika z natury i kultury tego kraju. Moralne zachowanie i przestrzeganie podstawowych zasad współżycia społecznego powoduje, że można funkcjonować we względnym spokoju z resztą społeczeństwa. Gniew i krzyki nie są również drogą do rozwiązania jakiekolwiek konfliktu. Przekonał się o tym zapewne już każdy – nie tylko w sytuacjach na szosie, ale również w codziennym życiu.

2 komentarze:

  1. Jakby nie było to odpowiednie zachowanie na drodze jest bardzo pożądane i należy się do niektórych reguł dostosować. Ja również z racji, ze sporo podróżuję to także staram się czytać. Już widziałem na stronie https://kioskpolis.pl/ceny-winiet-w-2020-roku/ jakie są ceny winiet w aktualnym roku.

    OdpowiedzUsuń
  2. Z całą pewnością jest to coś niezwykle ważnego i ja jeszcze jestem zdania, że na drodze warto wiedzieć jak się zachować gdy będziemy mieli problemy z autem. Ja przede wszystkim wzywam zawsze pomoc drogową http://www.pomocdrogowakrakow.pl/ i jestem zdania, że jak najbardziej jest to właściwa praktyka.

    OdpowiedzUsuń